Saturday, October 4, 2014

澳門三

套票包括兩日早或午自助餐,呢朝食自助早餐,雖然麵包睇落唔錯,但我都係鐘情粉麵,唔敢食太多,因為澳門有好多其他美食等住我哋。


本來行程有龍環葡韻花卉展,但去到都唔見有乜嘢花,就逛逛附近寧靜嘅舊建築物。


呢日嘅午餐要分三次食,先到福隆新街食翅,見呢間排哂隊,我哋又要排,九十蚊一碗翅唔會要求太多喇,跟住食燉蛋,再去黄枝記食蝦子撈麵同埋雲吞麵,咁嘅午餐日日食都唔錯喎。


經過議事亭,好似唔見咗個噴水池咁,有舊異物喺中間,唔知係咪咁樣叫做張燈結采呢?

20 comments:

  1. 唔掛得一個午餐要分三次食啦,咁多好嘢食!

    碗燉蛋嘅賣相正到不得了,如果有埋雙皮奶就好啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 樣樣都想食,唯有分幾餐啦。
      老友食雙皮奶,正架。

      Delete
  2. 噴水池整左座紅色乜鬼野黎架, 唔掛埋毛老賊頭像上去, 真係柒到核爆 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 横掂都係咯,整埋個毛頭上去幾好主意喎。

      Delete
  3. 日日午餐咁食好快就增磅呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩我呢度無呢啲午餐食唧,我忍唔到口架。

      Delete
  4. 我今次去澳門都算食得多野

    ReplyDelete
  5. 呢間翅麻麻地,稀稀的!

    ReplyDelete
  6. Jackie Green:
    ~原來酒店包早or 午自助餐!! 又幾好.
    ~依家你望返啲美食, 有無流喉水???
    ~澳門, 而家好多美食選擇, 比我去到唔知食邊樣好!!!
    ~碗蝦子撈麵, 我好想食!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我哋一日食早餐,一日食午餐。
      口水流到一地都係啦。
      我朋友一早安排哂行程,去邊度食都安排好哂,如果唔係,我都唔知食得邊樣好。
      蝦子撈麵,我的至愛呀。

      Delete